Det gick super! :D



Här är en bild från i onsdags. Det gick super :D hihiii

Det blev inget apporteringstest i söndags då isen låg kvar på vattnet. Men i lördags så hjälpte några kompisar till mig att träna lite med Atlas. Mange fick bli viltansvarig och Joel fick stå med luftgevär :D
Maria kollade på. Det gick okej. Han blev lite fundersam, mest över kråkan. Nästan alla fåglar hade blod vid vingarna så det var mest intressat först innan att komma in med dom till mig. Men söken tyckte jag gick bra!
Sen blev det lite kast och så sprang jag åt andra hållet så han kom inte med ganska bra fart tillslut.

Presentation av TEAM gänget i onsdags. Det känns riktigt bra och imorgon är första träningen. Vi kommer att jobba 2&2 så i 45 minuter kan jag och Atlas träna vad vi vill så har vi en alldeles egen figurant. :)
Bra upplägg. Jag tänkte testa extern belöning i fotgående för första gången. Figuranten får nog bara stå och vara beredd på skålen om han tjuvar.

Nästa TEMA-dag är på ingång också. Dirigering. Ska bli så kul att ha en heldag med just det. Det blir nog mycket höger och vänster. Hoppas på många linjetag med stog och vidare skick ut. :)

Men jag ser mest framemot temadagen med vilt så jag lär mig lite hur jag ska hantera Atlas när han inte griper direkt. Och när greppet blir lite tugg och skak. Vad ska matte göra då?!

Det ska vi lära oss! ;)


Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0