Fredag :)

Hej hej!

Idag är det fredag och ledig dag. Eller ledig och ledig.. :)

Jag kom på att jag inte har berättat nåt om mig själv. :)

Jag bor i kallhäll i en jättemysig tvåa med Basco och Atlas. Jag har jobbat på Ica Maxi i fem år och har nu gått ner i tid så där jobbar jag tre dagar i veckan och var fjärde helg. Jag har jobbat varannan helg sen jag började och fick nu möjlighet att sitta med pappersarbete hemifrån från samma ställe som min syrra jobbar på och då kunde jag gå ner i tid :)

Det känns helt underbart att bara jobba var fjärde helg måste jag säga. :) hihi

Plus att jag kan äntligen börja spara undan lite pengar så det kanske kan ske lite renoveringar i lägenheten så småning om. :)

Så idag har jag varit och fixat naglarna och sen var jag i jakan och köpte födelsedagspresent till Alexandra. Dit ska jag ikväll. För idag fyller Alexandra 25 år! Wiiie!
 Per och Alexandra lärde jag känna på en hundkurs för ett par år sen och vi träffas titt som tätt. :) Supermysiga!!

Sen köpte jag även en present till syrran. :) Hon ska få ett gravid halsband. Hon har en liten pojke i sin mage som jag längtar sjukt mycket efter. Ingen är gladare än jag. Jag kommer att bli den bästa och det jobbigaste mostern som finns ;)

Hon ska få halsbandet när hon kommer hem från jobbet och jag hoppas hon blir glad :)

Sen imorgon är det jobb, men Maria ska köra mig imorgon så några drinkar blir det nog ikväll iallafall :)

Sen blire middag med Sanna och Maria på söndag kväll och temadag på söndag morgon. Toppenhelg! :D

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tänk om jag hade läst här innan jag fått den fina presenten?? :P Blev superglad, du kommer bli den bästa mostern i hela världen!! Älskar dig!

2012-01-30 @ 12:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0