Tollarkampen

Hej hej!! I söndags var det temadag WT. Så kul!! :D Ammie och Louise hade lagt upp fem olika banor som kan komma på ett nybörjar working test. Atlas var jätteduktig. Jag litar aldrig på honom och tror att han ska tjuva men han skötte sig bra :) Så på tollarspecialen i år på Öland så ska vi starta WT nybörjarklass, Lydnadsklass 1 och utställning. Fullt upp med andra ord. :) Har även varit så dum och anmält mig till lydnadstävling 11 april på JBK. Hur tänkte jag nu? Jo, jag måste börja träna på att tävla eftersom jag blir sååååå nervös :/ Äh, vi får hoppas på det bästa :D Sen har jag även anmält intresse till Tollarkampen i år. Efter helgen borde vi få veta hur många som vill vara med och om det blir uttagningstävling eller inte. 4 hundar ska skickas :) 1 unghung, 2 nybörjar hundar och 1 elithund. *hållertummarnaförjagvillverkligenåka* :D :D Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0