En liten prinsessa!!

Hej hallå!

Oj vad tiden springer iväg!

Allt med Atlas går bra! Vi kör simning två ggr i veckan och massage varje dag. Vi får öka promenaderna lite hela tiden och om cirka 14 dagar ska jag få lära mig att stretcha honom också. Vi har fått lite övningar och tur att man ha en hund som fattar klicker ;) hihi

För en vecka sen så föddes Vesslas och Charleys valpar! Nervös dag med magsmärtor hela morgonen..
Sen kom beskedet.. 6 hanar och en tik.
Det skulle bli två tikar för att jag skulle få nån..
Jag var jätteledsen och tankarna snurrade runt som sjutton i skallen.. :/
Ska jag ta en hane istället? Eller ska jag vänta?
Pratar med Anna på lördag morgon om ditten och datten och på lördag kväll, när jag sitter på Mobilizera awards och äter middag med mina kollegor, så ringer Anna och frågar om jag vill bli fodervärd åt denna söta lilla prinsessa! Svar: JA! :D
Jag blev så glad att det blir en liten charley och vessla valp och en liten tjej!
Imorgon åker jag och Monica ner och ska få träffa alla små valpar och jag längtar! :)

Atlas och jag blir tre den 31 maj! Vilken sommar det kommer att bli! :D


Idag, exakt en vecka efter, så födde Bella fem små fina valpar! Ska bli så kul att Anna-Karin och jag har valp samtidigt! :) hihi
Dom ser jag också fram emot att träffa :)

Så man kan väl säga att jag går och dansar på små rosa moln och funderar på namn och vilket koppel och halsband jag ska köpa mm.. :) hihi

Namnet Lova står högt upp på min lista.. Men vi får se.. Vill vänta tills temat är klart på kullen också :D hihi


Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0