2013!

Halloj!!
 
Nu är vi inne i 2013 och året har börjat bra! :)
 
Detta nyåret kändes så annorlunda eftersom jag inte hade någon livrädd hund!
Atlas och Bita skötte sig super!
 
Nu är träningen igång igen med Atlas och jag är så taggad!
 
Jag och Atlas har verkligen legat i en svacka men det känns som att vi är påväg tillbaka...
Ikväll blir det inomhusträning i Väsby och Jenny och Lolo ska med! :) woop woop!
Blodpudding ligger just nu i ugnen och gottar sig så vi blir redo för ikväll!
Jessica tipsade mig om hur jag ska få ett bra "stå" på Atlas och det klickar vi in för fullt..!
 
Har beställt lite hundböcker som jag längtar efter att få börja läsa!
 
Och just nu längtar jag så sjukt mycket till den 20 januari för då ska det tränas apportering!
Det ska bli kul att se hur han gör för ibland har jag upptäckt med honom att tar man en liten paus, som nu när det blivit så mycket på sista tiden, som det blev i höstas, så blir han så mycket bättre.. Och såååå taggad!!! ;)
 
Kul kul kul!! :)
 
Hörs! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0