Lydnad och linjetag

Tjolahopp!

Igår jobbade jag hemifrån så efter jag var klar gick jag ut och körde sex linjetag med bejbiie..
Han var jätteduktig, vi ökade avståndet hela tiden så den sista var ganska lång :)

På kvällen blev det lydnad och han har sån fin attityd och jag ska verkligen fortsätta så här..
Sakta men säkert... Inte stressa fram nåt..

Två änder, en kaja och en duva ligger på upptining i badkaret och på lördag åker jag och Atlas till Bella och Anna-Karin i Uppsala och tränar lite.
Ska bli så kul att träffa dom!

Atlas är så söt när det ligger vilt i badrummet! Han står och hänger med huvudet över kanten direkt jag öppnar dörren. :) hihi

Jag har ansökt om ett förråd med el och håller verkligen tummarna på att jag får det så jag kan ha frysen där och kanske nåt bord som jag kan tina fåglarna på.. Nu är ju duschen ockuperad liksom :P

Bye bye!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0