Lovalus!

Hej hallå!

Det går jättebra med Lova.

Atlas börjar vänja sig mer och mer och ibland flyger Lova in i honom och han står mest och ser chockad ut :)

Nätterna går suveränt! Håller sig hela natten och somnar före mig och vaknar efter! Lite skillnad från Atlas valpperiod (läs första året!!!)

Hon sover mycket så jag hinner jobba så kör vi lite lekpauser sen :)
Nästa vecka går jag på semester och det ska bli så skönt att lägga all tid på henne. :)

Igår fick Lova följa med till Atlas simning. Hon var klockren! Camilla, som äger stället, hade lovat att vara valpvakt så Atlas kunde få simma så Lova sprang runt där och gick på ramperna och lekte och busa. Hon fick följa med ut till disken när folk skulle boka tider och det var ju så skoj att ligga där uppe och bita lite i pennan och ligga över hela kalendern och riva lite i den. :)

Sen när Atlas skulle duscha så skulle hon absolut gå in där och stå under Atlas och leka med vattnet :) hihi

Supermysig är hon fast hennes tänder är inte att leka med! Det känns verkligen som hon trycker till lite extra för att jävlas också ;)

Nä nu är det sovtajm igen så jag ska passa på att jobba lite!

Hej svejs! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0