Simning och nervös!!!

Hej hopp!!

Allt går fortfarande bra med Atlas! Vi har skjutit fram flytten hem då jag tyckte han blev lite stel efter simningen.. Nu sover vi i mamma och pappas gästrum så han får gå upp och ner för den trappen varje dag. Jag har ju ändå två svängda trappor upp till mig så vi ska nog inte ha för bråttom men det känns som att vi nog ska kunna flytta hem till helgen! :D

Simningen går bra! Två ggr i veckan ska vi simma och dom har öppet jättebra tider så det inte påverkar jobbet! *tummenupp*

Atlas är för övrigt mycket pigg och känns ibland galen utomhus! ;)
Härligt att se honom så! Han får hoppa upp i soffan och ligger i sängen så han är så nöjd så! ;)

I helgen blir det till att fira påsk! :) mormor kommer och middagen intas nere hos Maria och Joel.. :)
Sen ska bilen tvättas och hundträning står på schemat! Med Poker! ;)

Annars så går jag mest och är nervös heeeeela tiden!
Nu är det nästan bara en vecka kvar tills valpning! Måtte det bli tikar!!!! Gaaaah! ;)


Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0