Arbetsviljans Tigerkaka - Lova

Hej hopp!!

Idag kl 06.30 började jag och Monica vår färd ner till Linköping för att hämta hem lilla Lova!

Vilken tjej!

Hon pep lite i bilen men somnade sen och skötte sig galant!
När vi kom hem traskade hon in i lägenheten och blev superglad när jag packade upp tunneln som jag köpt på biltema som hon hade hemma hos sig också.. Leksakerna och benen är också toppen!

Det var så fruktansvärt varmt ute idag så när hon lekt runt lite och fått mat så tog jag beslutet att åka hem till mamma och pappa även fast det blev en ny plats. Men vad gjorde det henne? Ingenting! Sprang runt på tomten med massa leksaker och Atlas som inte lekt på typ fyra månader tyckte det var ganska kul med den lilla skiten som flyttat in till oss :)

Sen gick vi in en stund och där somnade vi båda två en stund och sen var Atlas tvungen att få göra sitt så en liten promis i skogen blev det också.. Hon följde efter Atlas så glatt! :)

Nu på kvällen har vi varit ute flera ggr och när jag träffat och stått och pratat med grannar så har hon somnat i min famn. :) sötnöt!

Nu ligger hon bredvid mig nedanför sängen och har somnat ❤


Mina fina fina hundar! :D


Vi får se hur länge jag får sova ;)

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0