Snart...

Hej hej!!


Provet med Poker gick inte alls bra.. :(
Jättetrist eftersom träningen har gått ganska bra.. Men man vet ju aldrig hur det går på prov. Helt annat då!
Fina Poker! Det hade varit så kul om vi fått ett litet pris men men...

Förra helgen var vi i Köpenhamn och i Malmö på Eurovision!
Säger bara, galet!!!!
Vädret var toppen! Köpenhamn är så vackert och Eurovision var grymt!
Vilken upplevelse!

Atlas rehab får bra! Simningen fortsätter och vi ökar och ökar.
Min fina!

Vissa dagar kan jag känna att Atlas kanske ska få vara lite friare.. Få leva livet lite och inte vara på honom konstant om att han ska ta det sakta eller vara lugn.. Man ser att han mår bra men har jäkligt tråkigt..
Och ibland sköljer rädslan över mig att jag ska förlora min fina hund..
Då vill jag knappt att han ska hoppa upp i soffan.. Man är rädd att det ska hända nåt och att det ska vara mitt fel. Att jag lät honom göra si eller så.

Lilla pluttis! ❤


Idag är valparna sju veckor och det är exakt en vecka kvar tills jag ska åka ner och hämta Lova! :)
Men jag och monica ska faktiskt ner på tisdag också och följa med på valpbesiktningen :)
Tiden nu innan är så kul då det ska fixas och donas och köpas grejer :)

I helgen blir det 30 års fest! Fina Sanna fyller år och ska firas. Det blir även jobb så jag kan åka på tisdag till valparna. Och om jag hinner så ska jag nog svänga förbi klubben och hänga där när det är agilitytävling.

Nä nu är det dags att göra sig klar för jobb!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0