Hundträning :)

Hej hej!!

Tiden springer iväg i vanlig ordning!!

Ekonomikursen är slut och nu kommer jag inte hoppa på nå mer för det kan vara skönt med en kväll i veckan ledig ;)

Kursen hos Anne Dahlin är i full gång och jag älskar den!! Lovas fotgående har äntligen lossnat och hon är jätteduktig :D 
Varannan vecka är kursen och varannan vecka har vi bokat väsby hallen för att träna på våra läxor :) 

Atlas är anmäld till klass 2 den 15 februari. Det kan gå hur som. Ska faktiskt bli kul att tävla och kolla hur vi ligger till :)

I fredags åkte jag och hundarna till klubben och träffade lite kusiner till Lova :) det var så himlans trevligt!! 
Lova är mer lik sina kusiner än sina bröder i utseendet :) hihi

Träning och middag blev det också med detta härliga gäng. :) 

Hanna som har Lovas bror helmer kommer upp till Stockholm i slutet av februari vilket ska bli såååå kul.. Massa hundträning står på schemat :) 

På lördag ska jag på middag med hundgänget och på söndag släpar jag med mig mamma till Mjölby för utställning med massa goa människor :) vi lär behöva åka redan halv sex ;) hihi men riktigt kul ska det bli :) 


Lova med kusin Svala som är så otroligt lika :) 



Imorgon ska Lova på sitt första besök hos Stefan Rosen på Redog :) ska bli kul att se vad han säger :)


Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0