Min älskade Basco!

Hej!

Idag under middagen satt jag och mamma och pratade om julen och att det blir den första utan min älskade fina Basco..
Det kommer självklart att kännas annorlunda när det traditionella jultallriken ska serveras och det kommer vara två hundar istället för fyra!

Sen satt jag och tänkte tillbaka lite på den underbara speciella hund!

För han var verkligen speciell!
Som jag sa till mamma, jag kommer nog aldrig få en hund igen som skulle kunna göra vad som helst för att få vara med mig! En hund vars liv är fulländat bara han ser mig eller känner min lukt!
En hund som älskade mig överallt annat men ändå inte ville gosa och kela..
Basco, söta Basco, som hoppade ut från ett fönster när vi var på läger för att han såg mig utanför!
Basco som låg och gnällde vid dörren när jag var borta!
Basco som ingen kunde promenera med om jag hamnade framför eller bakom honom!
En hund som följde mig vart jag en gick, köket, toan, sovrummet, överallt!
Söta söta speciella Basco!
Jag var alltid trygg i hans sällskap för han skulle aldrig tveka på att skydda mig!

Min fina älskade Basco, jag saknar dig så!


Kommentarer
Postat av: Maria

❤❤❤❤❤❤❤❤

2012-11-21 @ 21:06:29
Postat av: jenny

<3

2012-11-28 @ 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0