Hyppingstorp!

Hej hej! Just nu sitter jag nere i Hyppingstorp hos Johan (min bror) och Hannah. Har varit här sen i tisdags och bara varit. Jobbat lite på morgonen och sen tränat lite hund, kollat på film och bara myst. Basco älskar att vara här. Han har typ blivit fem år på nytt! Jag och Hannah var ute med Basco, Atlas och Xa i onsdags på långpromenad och Basco var helt galen. Ganska djup snö också så det var nog lite jobbigt för honom men sen har han fått låna Back on Track täcke och verkar tycka att det är jätteskönt. Kanske ska införskaffas? Dom har även fått lite färskfoder här nere och det ska jag börja med. Helt. Tränade Atlas lite nu på morgonen. Fyra dammisar utlagda för sök, lite linjetag med stoppsignal och minnesmarkering. Duktig? Svar JA! :D hihi Heeeeej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0