:)

Halloj!
 
Förra helgen var super! :)
 
På lördagen kom några från träningsgänget hit och käka middag och kollade på mello..
Anna-Karin och systeryster var också med!
Vi hade supertrevligt!
Anna-Karin och Bella stannade kvar till dagen efter..
Mycket hundsnack blev det! :D
 
Veckan har sprungit iväg.. Har varit hemma hela denna veckan också då mamma har haft fullt upp på eftermiddagarna så jag har inte kunnat åka in till jobbet.
Det påverkar ju inte jobbet men det ska bli kul att åka in nästa vecka lite. Saknar det mycket!!
 
I onsdags så var jag och Lollo på Magnus Uggla! Mycket trevligt och bra show tycker jag! :)
 
Och så igår så åkte hela träningsgruppen på clinic i fotgående för Ditte Andersson.. Hur mycket inspiration fick man då? MASSOR!
Så himla duktig!
 
Åh jag är galet valpsjuk nu.. Längtar så efter den lilla flickan och håller tummarna så hårt att det ska vara små bebisar i magen!!
Monica messade igår och skrev att tid för UL är bokat... Gaaaah! :D hihi
 
Det ska bli så fruktansvärt kul att skaffa en liten valp när man vet innan vad man vill göra!
När jag skaffade Atlas så var det ju lydnad och lite spår som man hade i tankarna men man var ju inte så jätteaktiv..
 
I helgen blir det inte många knop.. Blir mest jobb..
Den 9 mars har tollarklubben Årsmöte och det har jag anmält mig till! :)
Den 16 mars ska några av träningskompisarna tävla i Väsbyhallen så jag ska smöra för min mamma att kanske kunna passa Atlas ett par timmar så man kan åka dit och kika och hejja! ;)
 
Vad hade man gjort om man inte hade hund?
 
Kram kram!!! :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0