...

Detta blev ingen vidare dag... Skulle gärna vilja att den försvann!

Huvudet värker och tårarna kan inte sluta rinna..

Atlas har spondylos...
Ryggkotorna "växer ihop".. Ena satt på ett ställe som veterinären inte sett tidigare så remiss är skickad till ortoped!
Fan fan fan!!
Vad innebär det här då? Kommer vi kunna fortsätta träna? Kommer han alltid ha ont? Ska han alltid gå på smärtlindring?
Just nu har jag ingen aning!
Nu vill jag bara att tabletterna börjar verka så han kan lägga och sätta sig och ta det lugnt..
Nu står han bara och tittar så där ledset på en..
Min lilla älskade bästa Atlas!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur de än blir så kommer de bli bra för jag vet att du kommer göra allt som är bäst för honom.
Vi håller tummar och tassar här hemma och tänker på våra vänner.
Vi finns för er dygnet runt.
Puss

2013-02-05 @ 17:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0