Rädsla

Natten gick bra!

Vi var uppe en gång runt två-tre.. Inget kissande.. Kissade sist igår kväll vid 18.. Plåstret verkar funka ganska bra.. Börjar lossna på ena sidan så jag har ringt veterinär så han ska ringa upp när han har tid...

Nu har Atlas också äntligen kissat en liten skvätt! 17 timmar senare :/
Måste även kolla med veterinär hur många timmar som får gå max..

Har även fått i honom lite mat nu på morgonen som var lite uppsvälld och blandad med risgrynsgröt och två dl vatten..

Han gnäller ganska mycket i hagen och jag vet faktiskt inte om det är smärta eller för att han är nödig.. :/
Men hur ofta får jag ta ut honom då?! Han vägrar ju bajsa.. Står och glor som ett fån och är typ rädd för allt..
Och jag är rädd för allt! Jag är rädd att han ska halka till, jag är rädd att handla bli rädd och hoppa till, jag är rädd för att han ska snubbla och rädd för att han ska skrika och få jätteont igen.. Jag vill aldrig höra skriken igen.. Jag är rädd varje gång vi går ut...

Tänk om det för sjukt ont när han ska bajsa... Vad gör jag då?!?


Usch! Jag går och mår konstant lite illa.. Är ganska hungrig ibland men blir bara äcklad när jag tänker på att stoppa nåt i munnen..
Kan inte känna nåt lugn förrän han sover och det är inte ofta och länge.. :(

Skönt att man har världens bästa jobb och familj! Vad hade jag gjort annars? ❤



Här kommer vi att bo de närmsta veckorna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0