Smärta..

Inatt var vid upp vid 2 och rörde på oss.. Men inget kissande..
Kl kvart över fem var det dags igen.. Tar ut honom från buren och han bara skriker!
Mamma kommer och hämtar sprutan till mig som jag stack i honom direkt.. Sen fick han ligga i 40 minuter innan jag vågade försöka få upp honom på benen igen..
Mitt lilla hjärta! :(
Inget kissade och lite vinglig så åkte vi till Väsby till kl åtta.. Fick träffa en veterinär och det låter lovande men vi har några tuffa dagar framför oss..
Han måste nästan ligga stilla konstant.
Hade han varit av storlek mindre så hade man burit ut och in honom vid rastning.. Går ju inte riktig med Atlas så han får gå försiktigt i sele.. Inget halsband.. Han ska bara uträtta sina behov.. Inga trappsteg eller förhastade rörelser..
Han har fått ett morfinplåster som ska börja värka inom 12 timmar och vi fick även med oss tabletter som vi kan ta så länge..
Nu ligger han i sin lilla hage och bara piper och piper och jag ber att detta komma gå vägen!!
På måndag är det återbesök och man vill att smärtan ska försvinna mer och mer så rehab kan komma igång.. Operation vill man verkligen undvika..
Vi har några tuffa dagar framöver med mycket smärta förmodligen men sen kommer det även vara tufft sex till åtta veckor framåt med burvila och rehab.. :(

Jag är så ledsen och man går bara och tänker på det värsta hela tiden.. :'(

Min lilla lilla plutt!! ❤


Kommentarer
Postat av: jenny

Tårarna rinner.. vafan skulle d där va bra för? Jävla skit!
Jag hoppas innerligt att vå vän snart är på bena.
Våra tankar är hos er!!! Var stark bettan ♡

2013-02-07 @ 18:34:57
Postat av: Stili

Men va fan händer!? Helt sinnessjukt ju. Förstår inte hur det kan komma från en dag till en annan. Tänker på er båda och önskar massa krya-på-sig-hälsningar!

2013-02-08 @ 12:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0