Hundträning!

Hej hopp!!

I helgen blev det träning med Poker! Han va så duktig och jag var så nöjd, det var ju ändå första gången helt utan matte och husse!

Matte var nämligen på utställning med Charley och tog sitt sista cert och blev därmed utställnings champion!! :D
Woooop woooop! :)

Det blir träning igen den 1 april med Poker! Åh det skulle ju vara så kul att få starta honom på specialen. :)

Imorgon är dagen D! Dagen som jag väntat på sen början av februari! 20 mars och återbesök och rehabstart med Stefan Rosén!
Monica kommer att följa med och det känns jättebra då Izor, hennes äldsta hund, varit skadad och kört rehab.
Och det är alltid bra att ha med ett par extra öron!! :)

Ska bli spännande och jag hoppas på att kunna flytta hem!
Men frågan är om han verkligen kommer börjar få gå i trappor :/
Men det får vi veta imorgon!!! :D
När han ska vägas kommer jag blunda iallafall! Monica får titta!
Han ser inte klok ut! :/
Hoppas på att vi får börja gå på promenader! :)

Nu blir det sängen/madrassen ;)

Natti natti!


Söta Poker som fick vara hemma hos oss en stund innan och efter träning! :)
Sötnos!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0