Valpar

Hej hopp!!

Atlas mår bra och nu är det en vecka kvar till vi ska på återbesök!

I helgen var det klubbmöte och RAS konferens.. Jag skulle egentligen bara gått på lördagen eftersom jag inte hade nån Atlasvakt på söndagen men så såg jag att det inte fanns några trappor eller svårigheter så jag åkte dit på söndagen med Atlas.. Han skötte sig bra, hade knäck i öronen bara och olydig men det kanske man får ta när en hund är superglad över att se nya människor i nya miljöer när man suttit inhägnad i sex veckor ;)

Rampen som jag köpt till bilen är super!!! :D


Sen har en jättekul grej hänt! Monica lånar ut Poker till mig så vi ska testa att träna ihop och kanske starta tollingjaktprov till sommarn! :) hihi
Hur snällt?!
Atlas kommer ju inte kunna träna på evigheter så det är ju toppen att jag får träna en annan hund! Så glad!! :D hihi

Sen har det gjorts ultraljud och det var puppsisar i magen så vi håller tummarna på flickor!!! Om tre-fyra veckor vet vi! :) hihi!!
Jag är övertaggad och drömmer om valpar typ varje natt! :)

Idag gjordes det även ultraljud på Bellis och hon har också massa valpar i magen så jag får hålla tummarna där också så att Anna-Karin får tillökning!! En vecka emellan!! Så kul!! :D

Härlig vår och sommar väntar hoppas jag! :)

Kram kram


Åh känns som det var evigheter sen vi kunde mysa såhär i soffan!! :(
Men snart så hoppas jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0