Ledighet!

Hej hej!

Dagarna springer iväg i vanlig ordning..

Bröllopet var jättevackert och superkul! Dagen efter var det upp tidigt och åka med Monica och Janne till hundmässan!
Kollade utställning och shoppade lite :)
Dagen efter fick jag gå med i rasparaden och stå i montern då Monica blev sjuk :(
Rasparaden var jättekul och Atlas skötte sig..
Däremot var inte mässan så jättekul tyckte Atlas..
Man vet ju aldrig hur dom ska reagera och jag upplevde att Atlas blev ganska stressad av allt folk i gångarna.. Alla dessa människor och hundar, vagnar m.m..
I montern låg han mest och sov så ozzy fick charma alla besökare..

Så hade man fått honom till montern utan dessa promenader i gångarna så hade han nog betet sig annorlunda kan jag tänka mig.. Men men..
Jag gillar honom ändå ;) hihi

Jag måste bara säga att jag gillar verkligen det här med att jobba på kontor! 11 dagar ledigt över jul och nyår :D

Julen har varit supermysig!!
Tre dagars julfirande med familj, släkt och vänner..

Idag är balkongrutan här och slutför arbetet på min balkong så snart är det klar! :D
Imorgon blir det hästmys och sen ska hela familjen ner till Johan och Hannah som tyvärr jobbade under julen..

Sen blir det till att fira födelsedag sen är det nyårsafton :D

Älskar december!!! ;)

Kraaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0