Rallylydnadsdebut!

(ville testa om Atlas kunde apportera en varmkorv :) hihi! Det kunde han ;))
 
Tjolahopp!
 
Tiden går så fort!
Viltspåren går toppen! Kursen är över men jag och Atlas fortsätter så klart!
Vårt mål är att göra ett anlagsprov innan årskiftet!
På tisdag ska vi träffa upp Anna-Karin och Bella som ska gå ett anlagsprov i Stäket, ska bli riktigt kul att se hur ett sådan går till.
 
Jag har gått med i en tävlingsgrupp också med några härliga tjejer.
Vi träffas på klubben och tränar tillsammans och hjälper varandra.
Planen är även att vi ska försöka anmäla oss till samma tävlingar :D
 
Vi gjorde våran rallylydnadsdebut i söndags! Och ja, det gick jättebra! Min lilla prins!
91 poäng av 100 fick vi och en tionde placering. Sjukt nöjd.
Så nu är det två kvar och den ena är 29/9 och den andra 20/10.. :)
Då är vi fler i våran tävlingsgrupp som ska åka på dessa datum så det ska bli riktigt kul!
 
Det är sjukt mycket inplanerat för min del nu.. Tror inte jag har en helt ledig helg förrän den sista helgen i november.
Men så mycket hundträning som möjligt ska klämmas in i schemat ändå!
 
I helgen kommer det nog bli lite lydnadträning med Monica och hennes grabbar..
Och så tänkte jag försöka få in ett litet sök med Atlas och lite dirigeringar :)
 
30 års fest står också på schemat :)
 
Tjenixen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0