Tiden springer iväg..

Hej hopp!

Atlas träning går framåt :)
Han är sjuk taggad i lydnaden och även i jakten. I jakten har han tom ratat korv för han ville kolla ut över vattnet istället?! Eh say what?!! :O

Imorgon ska vi köra KM i rally och lydnad. :) en kul grej bara, lite skitsamma hur det går. :)

Vi var nere i Mantorp i helgen på bruks SM och bodde hos Johan och Hannah.
Lova skötte sig exemplariskt!
Vi körde lite träning på lördagen och Atlas var superduktig :)
Lite shopping blev det. Bl a en ruta med rosa koner och lila band, döläcker :)
Och så slog jag till på en knallpåk :)

Nästa vecka blir det fullt upp. Två styrelsemöten, ridlektion, gäster och sen hundträning på det. Och på fredag bär det ner till Finspång för kennelträff!! :) ska bli så kul :D

Det är mycket som händer nu och jag kom fram till att jag inte ha en ledig helg förrän i början av oktober.
Atlas och jag ska testa appell spår den 14 sep, lova ska ställas den 28 sep.
Vi ska till Uppsala och kolla tollingjaktprov den 21och 22 sep.
Appellen ska bli kul att testa men har inga förhoppningar. Spåret går sådär och framförgående och budföringen blir det till att nöta nöta nöta!!

Men det är en massa skoj att se fram emot. Känns som att tiden kommer att springa iväg i vanlig ordning så vips så är det väl jul snart ;) hihi

Lova är supermysig! Nu håller hon på att tappa huggisarna så jag längtar tills dom är ute och nya kommit. Örat flippar igen så dags att börja tejpa :P
Eller så faller det på plats när tänderna är klara.
Hon har alltid apporterar metallapporten och igår när jag tog fram den så fick hon inte tag i den. Tills jag kommer på att hon har ju inga huggtänder på ena sidan så hon får väl inget grepp. Stackars! :) dumma matte!

Atlas simning går bra, vi kör en gång i veckan och nu åker Lova i varje gång också ;) hihi

Ikväll blire myskväll med mamma. Samling på klubben kl 9 imorgon :)

Tjenixen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0