Friskvård och fysträning

Hej hej!

Tiden springer iväg och första och andra advent har redan passerat. 

För ett par veckor sen så träffade jag Ammie och Monica för lite jaktträning med hundarna. Det gick jättebra! :)
På fredag är det dags igen. Då ska vi köra med vilt :)

Sen var jag och några kompisar på friskvård och fystränings föredrag i väsby där Maria knutas från redog föreläste! Så intressant så en klövjeväska till Atlas inhandlades och jag måste komma iväg till jula och köpa lite kätting för han ska även få börja dra också :)
I februari ska lova till Stefan så då ska jag kolla med honom när jag kan börja med henne också :)


I fredags så åkte jag och lova till Anne Dahlin tillsammans med Helene och kingston.
Verkligen en instruktör som passar mig! Jag längtar ihjäl mig tills kursen börjar i januari då vi ska dit varannan vecka :)

I söndags så var det hundmässan hela dagen och det var supertrevligt. :) 
Träffade Hanna och Anna, alltid lika trevligt! Och om mindre än en månad är det dags igen!
Jag, Atlas och Lova åker ner till Mjölby på nyårsafton och sen fortsätter vi mot Göteborg och my dog mässan.. Och ullared såklart! Längtar som sjutton! :) hihi
Jag och Hanna åker till Ullared på fredagen och sen kommer Anna på lördagen och då ska vi köra lite träning :) söndagen blir mässan utan hundar för min och Hannas del, då ska vi heja på mamma Vessla och Anna och på måndagen ska vi alla ställa! Ska bli så kul! :) 





Monica tog lite snygga bilder :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0