God fortsättning!

Hej hej!

Träningen med Ammie och Monica gick jättebra! Har även träffats en gång till och även då tog vi med oss vilt.
Lova är duktig men viltet är mycket coolt och ibland kommer det in en liten lekfull skakning när hon är påväg in. Funderar på att ta en paus med vilt och bara köra med dummies med mycket staga och mycket avlämningar :)

Men hon är en underbar liten tös :)
Hon är så himla rolig att träna med! :P

Julen är över och idag skulle jag egentligen åkt till Finspång och tränat lite hund men fick hoppa det då jag fick en jobbig förkylning med hosta. Och jag vill ju bli frisk till nyår och Göteborg :) 

Som vanligt blev det en underbar kväll den 23 december som vanligt :) lilla julafton är den bästa dagen under hela julen :)
På julaftonsmorgon åkte jag iväg till stallet och jag och Jakob tog en lugn mysig tur. Underbar häst ❤️
Igår var släkten här och åt lite mat :)

På tisdag åker jag ner till Johan och Hannah och firar nyår och sen på torsdagen åker jag vidare mot Göteborg och Hanna och helmer :) 

Jag har börjat med en liten lista inför Ullared :) ska bli så kul! 

Kram kram 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0