Årets rallylydnadshund och sekreterare! :D

Hej hopp!
Atlas mår bara bättre och bättre!
Han är sjukt pigg och jag får verkligen hålla i honom när vi är ute! :)

Igår låg han till och med på rygg i sin hage! :) hihi

Igår lämnade jag Atlas en stund.. Mamma var ju hemma såklart så jag kunde åka på vbks årsmöte!

Där blev Atlas årets rallylydnadshund tillsammans med en annan! :)
Jättekul!! :D

Sen blev jag även medlem i styrelsen!
Så nu är jag sekreterare! :)
Ska bli super skoj verkligen!

Idag har jag bakat kladdkaka och köpt tulpaner till min fina mamma! :)

Och imorgon ska jag in till jobbet en sväng på eftermiddagen när mamma kommit hem! :P

Hej hopp hopp!! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Duktiga lilla Atlas, skönt att han börjar komma på bättringsvägen nu åtminstone!
Kan tänka mig att du kommer passa utomordentligt som sekreterare, som klippt och skuren. Kom ihåg och baka ofta! :)

2013-02-27 @ 14:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0