Nattvaka

Inatt sov Atlas hela natten i sängen.. han har varit mycket pigg idag på dan, rullat och jag fick säga åt honom på skarpen inomhus för han var helt galen.. men det var inge bra... :/
Nu ikväll blev det Väsby vid 21 tiden då Atlas hade sjukt ont nu på kvällen...
Han skrek till sen låg han och skakade i hela kroppen och flåsade som en tok..

Vi behövde mer smärtstillande.. Joel följde med som bärhjälp och stöd..
Fick träffa en veterinär och en hundfysioterapeut... Dom kollade Atlas mycket noga och kollade hans plåtar som jag fått på cd..
Det som vi trodde var spondylos längre bak i ryggen är antagligen ett diskbråck som ligger och trycker på ryggmärgen, vilket inte är bra!

Nu har Atlas fått en spruta så han ska bli riktigt trött och bli av med smärtan.. Joel fick köra upp en bur för han får absolut inte gå i trapp, hoppa upp i soffa eller säng m.m..
Bara ut och kissa och in... I sele..
Fick med mig en spruta hem som jag får ge i nackskinnet i värsta fall om sex timmar om han har jätteont..
Kommer inte bli mycket sömn inatt då jag måste kolla honom om han blir förlamad för då är de Strömsholm som gäller direkt!!

Herregud vad händer!? Inte min fina Atlas ❤

Om inget händer inatt så ska vi infinna oss i Väsby kl 8 och hoppas på att ortopeden får en ledig tid så fort som möjligt..

Jag ber och håller tummar och tår att min fina älskade Atlas ska bli bra, även om det kommer innebära veckor med rehab och träning!

Min fina fina fina Atlas! ❤


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Mitt hjärta värker och tårar rinner nedför kinderna. :( Vi håller alla tummar/tår/klor som går och ber för sötaste/snällaste/härligaste Atlas.

2013-02-07 @ 08:00:08
URL: http://fagelsjonsfjallfina.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0