Toppenhelg! :D

Hej hallå!
 
Idag var jag inne på jobbet för första gången på två veckor.. Jag har saknat det så!
Nu kommer jag börja åka in igen men det kommer mest bli eftermiddagar då mamma kommit hem från jobbet! :)
 
Atlas mår fortfarande bra.. Blir vildare och vildare ;) hihi
Han är jätteduktig!
 
I helgen blir det middag med träningsgruppen..
 
Det skulle egentligen varit hos en annan men dom kunde komma hit istället eftersom jag inte kan ta mig nånstans så jag är överlycklig! :)
Och för att göra helgen ännu bättre så kommer Anna-Karin och Bella också! Först på lite fika och snicksnack men sen stannar dom även på middagen och sover kvar! :D :D :D
Det ska bli så kul och mysigt! :)
 
Känns som att en sån här helg behövs med tanke på den förra..
 
Och så blir det till att jobba lite i helgen också eftersom jag inte kunde jobba någonting när Atlas var som värst..
Men det känns bara kul! :)
 
Just nu har jag precis fyllt i alla veterinärpapper som ska in så vi kan få tillbaka lite pengar och så ska dispensansökan skickas till jordbruksverket.. Check check!
 
Nu blir det lite fredagsmys med mamma och Atlas!
 
bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0