Underbart!

Halloj!

Vilket underbart väder!! Man blir så glad!! :)

Atlas mår fortfarande bra! Han har väl börjar tröttna på att vara så still och gå kopplad men däremot så verkar han gilla sin lilla hörna!
Han får vara ute ganska mycket när jag är ensam hemma och sitter och jobbar..
Han förstår att han inte får hoppa upp i soffan så då går han och lägger sig i sin hage iallafall! :)
Så det är ju skönt att han tycker om den!

Just nu sitter vi ute i solen och äter lunch och tar en paus från jobbandet..
Då får han titta runt lite, känna lukter och han verkar njuta!
Jag med för den delen.. Känns som man är ganska fast hemma hos mamma och pappa även fast mamma ställer upp massor så jag kan göra lite roligheter!

Jag jobbar på för fullt och på fredag ska jag in på kontoret! Ska blir jättekul!
Nu blir det sista helgen med jobb för då har jag jobbat in min vecka!
Wooop wooop! :)

Nästa helg är det tollarklubbens årsmöte som jag ska gå på med middag och så.. Jag blir borta hela dagen och håller tummarna för att det ska gå bra för mamma att ta Atlas!

Nu är de dags för jobb igen!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0