Semestern fortsätter..

Hej hopp!

Känns som att dagarna springer förbi!

Lova har varit hos veterinär för första gången då jag misstänkte urinvägsinfektion. Mycket riktigt, så nu äter hon tabletter. Fyra dagar kvar bara :)
Hon skötte sig super men det kan jag tyvärr inte säga om veterinären gjorde så jag fick säga till på skarpen. Usch!!

Annars känns det inte som att jag gör nåt annat än att torkar kiss och plockar ut fimpar, tuggummi och diverse grejer hon stoppar i munnen ;)

Hemma hos mamma och pappa kissar hon nästan aldrig inne men hemma hos mig så har hon inte fattat riktigt än ;) inte så lätt när man måste springa i trappor :P men allt kommer så ingen stress här inte :)
Nätterna går hur bra som helst! Önskar att jag kunde sova lite längre bara! ;)
Vaknar mellan sex och halv sju varje morgon och Lova sussar så sött!

Hon älskar lek och godis så klickertänket kommer fram direkt! :P
I förrgår började hon göra vacker tass när hon blev frustrerad så belöning på det och nu har jag börjat lägga till kommando :)
Hon är så duktigt min lilla tös!
Ligg är på god väg nu. Hon tycker att utomhusklickerna låter lite väl högt så idag var jag och köpte en inomhusklicker och bam, så lägger hon sig två ggr på rad :D hihi

Igår var Anna-Karin här med Flora och Bella.
Valparna lekte riktigt bra! :) så jäkla söta!

På torsdag ska jag till Anna-Karin och då ska vi eventuellt ta fram en kråka och testa :) hihi

Atlas mår toppen! Simningen går jättebra och han är riktigt pigg och fräsch!
Camilla har sagt till mig att våga släppa kontrollen lite så det har blivit några springlopp på tomten :P
Får hålla koll hur han beter sig efter bara och det har gått bra! :)
För övrigt så har han börjat busa med lova vilket är så kul att se med tanke på att han inte ens ville titta på henne första dagarna. Det går även bra att ligga ganska när ibland också ;)
Myspysisar!

Idag blir det middag och mys nere hos Maria och Joel för idag fyller världens sötaste unge år!
Det här första året har gått så fort!
Mosters fina fina kille!
Älskar honom så det gör ont! ❤






https://cdn3.cdnme.se/3220164/6-3/pic_51c02f0bddf2b367805bdadf.jpg">https://cdn2.cdnme.se/3220164/6-3/pic_51c02f0bddf2b367805bdadf.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0