Atlas och Lova! ❤

Hej hej!

Tiden går alldeles för fort nu!

Valparna har blivit fem veckor gamla och om tre veckor får lilla Lova flytta hem till oss!
Hon är så fin så ni anar inte!
Hon har fått drömteckningen och extra kul nu när jag har Atlas och han är så röd :)

Jag har varit nere flera ggr och hälsat på, senast igår :D
Då kom även Johan förbi och hälsade på dom söta små! :)

Förra helgen var jag nere i Kalmar på dop! En helt underbar helg måste jag säga!!! Så mysigt och trevligt!

Nästa helg blir det Köpenhamn och Eurovision!! Ska bli så ballt! :D

Träning med Poker har även stått på schemat. Imorgon ska vi köra vår första tävling. Jag är lite nervös faktiskt! :/

Håll tummarna för oss!!! :)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0