❤️ ATLAS ❤️

Idag är jag världens lyckligaste!

I juli var vi hos Stefan och fick klartecken på att börja träna igen. 
Vi har tränat och tävlat :) 
Återbesöket var imorse... Hur har Atlas kropp reagerat på träningen?

Vi får komma in till Stefan och jag måste säga att jag är så imponerad av den personen. Vilken pondus och vilket lugn.  Och vilken sjukt duktig människa han är! Jag litar på honom till 100% och man känner sig trygg direkt när man kommer in.
Nu har ju jag varit hos honom några ggr med Atlas och har även varit med när Hannah har varit där med Harry så jag har sett honom jobba och är helt tagen. 

Atlas och jag får gå i gången och Stefan ser direkt att Atlas bakbensrörelser är ännu bättre än sist :) 
Han känner igenom och Atlas visar ingen smärta och är fint musklad :D

Atlas är nu friskförklarad och vi får träna och göra vad vi vill :) 
Vi ska såklart fortsätta simma livet ut för att han ska vara så bra musklad som möjligt. Benmanchetterna fortsätter vi också med och ökar vikten från och med idag så om några veckor ska vi vara uppe på maxvikt, 56 gram per ben.

Jag är så jäkla glad och lycklig och trodde aldrig att det skulle gå så här bra. Och det trodde inte Stefan heller.
Och vilken jäkla tur i oturen att Stefan var i väsby när vi kom in vid halv tio på onsdagskvällen!! 

Vet inte vad jag gjort om mitt ❤️ inte hade klarat detta! 
Men nu gjorde han det ❤️ min fina bästa Atlas! 

Besöken hos Stefan fortsätter två ggr per år och det är värt varenda krona!
Lovas första tid bokades in idag och hon ska dit en gång per år.
Så värt att kolla igenom hunden regelbundet :)

Nu ska jag sova och lär somna med ett stort leende på läpparna :) 




❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0