BIR och 6 månader!

Hej hej!
Förra helgen bar det iväg till Uppsala för Lovas första utställning! 
Vi mötte tre andra tollartjejer, flora, lovas bff och syssling och billie och cassie, kusiner.

Lova skötte sig jättefint i ringen och tog hem första platsen och fick HP blev BIR!

Så jäkla kul! :) 
Vi gick vidare till grupp men då åkte vi ut tyvärr :)

Min fina Lova! :) 

Idag började vi dagen med underbar frukost hos per ovh Alexandra! Värsta lyxen!! :) nu ska jag byta om och sen blir det stallet och sen hundträning! Tävling nästa helg igen, får se om det går bättre denna gång. 

Idag blir min finaste Lovalus 6 månader!! ❤️❤️ Kan inte fatta att hon är så stor redan! Väger in på 17 kg och är vacker som en sommardag! 
Har redan glömt den jobbiga valpperioden med vassa tänder och längtar tillbaka! När jag ser bilder från valptiden så hugger det i magen och kärleken är sååå stor till denna lilla dam!

Hon är så jäkla duktig och cool hund. Hon är en riktigt kelig myspropp som helt plötsligt bara kan komma och lägga sig på en när man sitter i soffan ❤️

Vilken jäkla tjej jag har fått! 

Jag kan känna sån lycka över dessa två fantastiska hundar och jag hoppas på många lyckliga fina minnen framöver!







Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0