tiden springer iväg som vanligt..

Hej hej!

Måste tiden gå så fort?

Jag och atlas har startat appellen en gång till.. Tyvärr gick det inte vägen denna gången heller men jag var supernöjd ändå för han spårade så jäkla bra! Struntade i apporterna och ja har hellre det problemet än att han inte kan spåra.

Lydnaden går helt okej! Får han vila några dagar så blir han sjukt på :)

Nästa söndag ska vi gå heldagskurs för anne dahlin och det ska bli superkul.. Mesta delen ska fokuseras på Lova men Atlas får följa med också.

Nästa mål med Atlas är anlagsprov i viltspår, vi får se hur det går.
Man blir ju alltid lite besviken när det går så bra på träning men inte när det väl gäller.. Man kan ju inte låta bli att undra om det beror på mig... hm..

I torsdagskväll åkte jag och mamma till Mjölby till Johan och Hannah!
Det blir goa middagar och massa hundsnack :)
Hanna, som har Lovas bror Helmer, kom förbi på lördagen och åt middag och tränade lite hund.
På söndagen var det dags för utställning.
Helmer slog på stort och blev BIR valpklass2 och sen BIS 2:a! Så jäkla kul!!

Lova tog en första placering men vi fick tyvärr inget hp.

Lovas mamma Vessla slog också på stort och blev bästa tik och tog certet! :D så kul!

Hanna och jag har bestämt att jag ska komma ner till henne i januari och ställa på My Dog. Shoppa lite på både mässan och Ullared! :D längtar redan :)

På söndag börjar ridhusträningen och innan det ska jag och Jessica lägga lite blodspår..

Nästa vecka blir det fullt upp. Två styrelsemöten, kursstart för fortsättningskursen och besök hos Stefan på Redog då förra bokningen blev inställd. På fredagen blir det Ladys night förfest med jobbet som Hi3G bjuder på! :)

Massa kul! :D

Ridlektionerna varannan vecka är så roliga. Lär mig massor varje gång och det är så jäkla kul!
Jakob är ju bara såå fin! :D

Hej hopp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0