MyDog

Hej hej!!

Jul, födelsedag och nyår är förbi! :) 

Födelsedagen började med mysfrukost med Maria, Jakob och mamma :)
Sen åkte vi till mormor och fikade och på kvällen så kom några vänner över till Maria och Joel och åt tårta :)
Supermysig födelsedag :D 
Efter frukost på födelsedagen :) mina fina presenter jag fick (fick dock inte Jakob) ;) 


På nyår åkte jag ner till Johan och Hannah och vi åt en god middag och sen åkte Johan och jobbade. Jag och Hannah firade in det nya året med en film och ett glas vitt. Lugnt och skönt precis som jag gillar det :)
Lusen slog på stort ;) 


Atlas fick inviga sin nya klövjeväska som jag fick i födelsedagspresent :) 

Den 2 januari åkte jag vidare mot Göteborg och Öckerö :) 
Hade helt underbara dagar där!! Vi åkte till Ullared på fredagen (superkul) på lördagen hämtade vi vår uppfödare Anna och Lova och helmer mamma Vessla :) på söndagen åkte vi till mydog och Vessla ställdes ut och på måndagen ställde vi allihopa! :) Jag var jättenervös men Lova fick very good och blev bästa juniortik :) 
Vi spelade spel, åt gott och hade så mysigt och trevligt! :) 
Vi blev bjudna på havskräftor och jag blev helt till mig!! Det är ju inte så ofta man får chansen att äta nästan ett kilo havskräftor själv ;) hihi underbar familj och så himla mysigt var hela helgen!! 
Fick sällskap i bilen av Anna och Vessla till Norrköping och det var hur trevligt som helst.. Vi snackade på för fullt så resan gick tokfort :) hihi
Färjan över till Öckerö fick man åka några ggr :) 


Legoverison av Ullared :)


Våra påsar efter shoppingen :)



Atlas, Lova och Helmer ❤️ 
Mmmm :) 

Nu är det tillbaka i vardagen :) jobb, hundträning, ridning, ekonomikurs och så ett nytt påhitt av Helene i hundgruppen!! Vi ska börja springa själva. Så hon har hittat ett program så man börjar lugnt och följer detta tolvveckorsprogram så ska man kunna springa 5 km i slutet.. Vi får se hur det går med ryggen och benen men det ska bli superkul att testa! Än så länge så känner jag inte av diskbråcket :) 

Idag kommer Johan och Hannah upp över dagen och imorgon blir det fullt upp med ridning, löpning och hundträning :D 


Hej svejs!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0