träning träning träning

Hej hej!

Tiden springer iväg i vanlig ordning.
Kennelträffen var supertrevlig och jag bodde med bästa Hanna såklart.

Vi är som ett gift par och kommer nog alltid dela stuga framöver ;)

Jag och Lova stök oss från lydnadstävlingen för platsen kändes inte helt hundra.

Men det kommer fler tävlingar :)

Vi har gått en hel helg för Frida Wallén med träningsgruppen. Så jäkla bra och jag är så sugen på brukset nu :)

Har börjat spåra personspår med Lova nu när viltspåret är helt klart och hon fatta direkt :) superduktig! Men Jessica påminde mig faktiskt om att jag grundade henne en del som valp vilket jag helt glömt bort ;)

Nu i tisdags så åkte jag till Niina Svartberg och gick en halvdag för henne med Peter och Louise. Det var såååå bra och jag tar med mig hur mycket som helst därifrån.

Några föreläsningar är inbokade nästa vecka för Anna Larsson och Maria Brandell och så ska vi gå en liten kvällskurs i K9 Nosework också :)

Nu är det mindre än två veckor kvar tills jag har nycklarna i min hand.
Var på banken igår och är jäkligt nöjd med vad räntorna blev :)
Vet inte alls när inflytt blir eftersom det ska renoveras först. spännande spännande :)

Imorgon blir en riktigt mysdag!
först blir det iväg och bowla och äta lunch med jobbet sen blir det idol och räkmys och övernattning med de två bästa ❤ hihiiiiii

Kan också berätta att en stor utredning är igång på Atlas. Han bara ökar i vikt så nu är tester gjorda och han ska gå på ett foder en månad så får vi se. Så spännande!

Tjingeling :)



Lova på Fridakursen :)

Atlas chillar efter spår.

Nypimpade B o T täcken :)

Lova på Niinakursen!

Min underbara lus ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0